Mededelingen

Tot Ieders Genoegen

Zondag 3 juli vanaf 11:00 tot 16:00 uur

aan de Noorddorperweg  20 1901NH te Heemskerk

Er zijn diverse leden die hun tuin voor bezichtiging openstellen.

Activiteiten op het Bickershofplein, de kantine en de serre:

Tentoonstelling schilderijen van onze bekende Heemskerkse kunstenaar Ruud van Zon, Monique Sommers-Kuijpers komt met haar handgemaakte keramiek, Frank Zonneveld laat zijn prachtige houtsnij en kunstwerken zien en mevrouw Huisman met haar eigen gebreide geitenwollensokken.

Ook zijn er bij diverse opentuinen leden die hun eigen kunst, hobby, hand- of schilderwerken tentoonstellen.

Als bezoeker krijgt u een plattegrond mee waar de open tuinen op staan. Om 15:30 uur eindigen wij de bezichtiging voor de deelnemende tuinen met een prijsuitreiking met de door u als meest gekozen mooiste tuin.                           .

U kunt genieten van o.a. heerlijk ijs, poffertjes, Duitse braadworst, saté en hamburgers op het Bickershofplein en de kantine. Deze is geopend voor een hapje en of drankje vanaf 10.00 uur tot ongeveer 16.00 uur.

In verband met weinig parkeerplaatsen komt u alstublieft op de fiets.